Часто задавані питання

Перед початком роботи на Навчальних платформах АСУ радимо переглянути коротку відео-інструкцію,

яка відповість на основні питання користування Платформами.

 

 

Чи можна змінити прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) у сертифікаті?

Під час генерування сертифікату система дає можливість перевірити Ваші дані. На цьому етапі уважно перевіряйте їх, а також зверніть увагу, щоб дані були внесені у відповідні поля. Наприклад, прізвище має бути написано у відповідному полі «Прізвище» і т.д.

Після підтвердження Вами правильності написання даних, змінити ПІБ більше не можна.

Якщо помилку все ж допущено, тоді радимо зареєструвати новий акаунт і вказати вірні ПІБ. За необхідності наявний акаунт можна видалити в Меню -> Мій профіль. А новий створити на ту ж поштову адресу.

 

Як отримати сертифікат?

Сертифікат можна отримати тільки у разі успішної здачі фінального тесту за курсом.

Після здачі фінального тесту під ним (внизу сторінки) з’явиться кнопка “Отримати сертифікат”. Перейдіть по ній і слідуйте підказкам, – уважно перевірте Ваші прізвище ім’я та по батькові, оскільки після отримання сертифікату змінити їх буде неможливо. Після цього Ви можете завантажити сертифікат на свій пристрій.

Всі отримані сертифікати зберігається у Вашому профілі -> Меню -> Сертифікати. Завантажити їх можна клікнувши на НАЗВУ курсу.

 

Я зареєструвала / -в дитину на дитячий курс і не бачу інші курси, як мені пройти курси для дорослих?

Один профіль платформи розрахований на навчання однієї особи. Щоб і дитина могла проти курс, радимо зареєструвати її окремо на потрібну вікову категорію, щоб у неї був доступ до курсу її віку.

Так само в зворотному напрямі, щоб пройти курси для дорослих потрібно зареєструватись на Платформі окремо, на вікову категорію старше 18 років.

 

Що робити, якщо зникла кнопка «Вперед» після здачі тесту?

У разі, якщо тест здано успішно, то перейти на наступну тему можна у Змісті справа екрану, клікнувши на першу тему нового розділу.

Перейти до Змісту на мобільній версії можна у правому верхньому кутку, клікнувши на іконку стрілочки [<].

Якщо тест здано не вірно, тоді вмикається таймер. Після завершення часу таймеру тест відкриється сам і його можна буде здати повторно.

 

Що робити, якщо я не змінював пароль, а мені на пошту прийшов лист про його зміну / відновлення?

Уважно читайте лист, який надійшов. Якщо Ви не змінювали пароль, то в листі завжди буде написано «ігноруйте цей лист» і Ваш пароль не зміниться.

 

Якщо Вашого питання у списку не виявилось, напишіть нам, заповнивши форму Техпідтримки внизу сторінки. Опишіть проблему якомога детальніше, щоб ми могли якісно допомогти.

Увійти
E-mail
Пароль
Забули пароль?
Введіть ваш email і ми надішлемо вам лист. Ви зможете встановити новий пароль, перейшовши за посиланням у листі.
Щоб перейти до курсу спочатку необхідно зареєструватися на платформі
Реєстрація на платформі
Ім'я
Прізвище
E-mail
Область  
    • АР Крим
    • Вінницька
    • Волинська
    • Дніпропетровська
    • Донецька
    • Житомирська
    • Запорізька
    • Закарпатська
    • Івано-Франківська
    • Київ
    • Київська
    • Кіровоградська
    • Луганська
    • Львівська
    • Миколаївська
    • Одеська
    • Полтавська
    • Рівненська
    • Сумська
    • Тернопільська
    • Харківська
    • Херсонська
    • Хмельницька
    • Чернігівська
    • Черкаська
    • Чернівецька
Місто
    Стать
    Вікова категорія
      • 6-11
      • 12-18
      • 19-59
      • 60+
    Пароль
    Повторіть пароль

      Техпідтримка

      Ваше ім'я

      Ваш email

      Тема

      Ваше повідомлення

      Доведіть, що ви людина, вибравши ключ.