Часто задавані питання
Перед початком роботи на Навчальних платформах АСУ радимо переглянути коротку відео-інструкцію,
яка відповість на основні питання користування Платформами.
Чи можна змінити прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) у сертифікаті?
Під час генерування сертифікату система дає можливість перевірити Ваші дані. На цьому етапі уважно перевіряйте їх, а також зверніть увагу, щоб дані були внесені у відповідні поля. Наприклад, прізвище має бути написано у відповідному полі «Прізвище» і т.д.
Після підтвердження Вами правильності написання даних, змінити ПІБ більше не можна.
Якщо помилку все ж допущено, тоді радимо зареєструвати новий акаунт і вказати вірні ПІБ. За необхідності наявний акаунт можна видалити в Меню -> Мій профіль. А новий створити на ту ж поштову адресу.
Як отримати сертифікат?
Сертифікат можна отримати тільки у разі успішної здачі фінального тесту за курсом.
Після здачі фінального тесту під ним (внизу сторінки) з’явиться кнопка “Отримати сертифікат”. Перейдіть по ній і слідуйте підказкам, – уважно перевірте Ваші прізвище ім’я та по батькові, оскільки після отримання сертифікату змінити їх буде неможливо. Після цього Ви можете завантажити сертифікат на свій пристрій.
Всі отримані сертифікати зберігається у Вашому профілі -> Меню -> Сертифікати. Завантажити їх можна клікнувши на НАЗВУ курсу.
Я зареєструвала / -в дитину на дитячий курс і не бачу інші курси, як мені пройти курси для дорослих?
Один профіль платформи розрахований на навчання однієї особи. Щоб і дитина могла проти курс, радимо зареєструвати її окремо на потрібну вікову категорію, щоб у неї був доступ до курсу її віку.
Так само в зворотному напрямі, щоб пройти курси для дорослих потрібно зареєструватись на Платформі окремо, на вікову категорію старше 18 років.
Що робити, якщо зникла кнопка «Вперед» після здачі тесту?
У разі, якщо тест здано успішно, то перейти на наступну тему можна у Змісті справа екрану, клікнувши на першу тему нового розділу.
Перейти до Змісту на мобільній версії можна у правому верхньому кутку, клікнувши на іконку стрілочки [<].
Якщо тест здано не вірно, тоді вмикається таймер. Після завершення часу таймеру тест відкриється сам і його можна буде здати повторно.
Що робити, якщо я не змінював пароль, а мені на пошту прийшов лист про його зміну / відновлення?
Уважно читайте лист, який надійшов. Якщо Ви не змінювали пароль, то в листі завжди буде написано «ігноруйте цей лист» і Ваш пароль не зміниться.
Якщо Вашого питання у списку не виявилось, напишіть нам, заповнивши форму Техпідтримки внизу сторінки. Опишіть проблему якомога детальніше, щоб ми могли якісно допомогти.